loading...
دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 223 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید زیبای مسعود امامی با نام همین چند ساعت با لینک مستقیم …

 | با دو کیفیت متفاوت (۳۲۰ و ۱۲۸) |

Masoud Emami – Hamin Chand Saat
Masoud%20Emami%20 %20Hamin%20Chand%20Saat دانلود آهنگ جدید مسعود امامی با نام همین چند ساعت
 
 
  
 

تکست و متن آهنگ جدید مسعود امامی به نام همین چند ساعت از آلبوم همیشگی

*********

این فرصت و این حالت و فکر و خیال راحت و

حتی همین چند ساعت و نمی شه داشت و دوست نداشت

این حال استثنایی و این که هنوز اینجایی و

این که با من تنهایی و نمی شه پای عشق نذاشت

عشقِ تو رو به دنیا نمی دم

به هر چی خواستم با تو رسیدم

هر اشتباهی با تو درسته

عشق من و تو هر دو درسته

**************

متن آهنگ همین چند ساعت مسعود امامی

**************

عشقت به آسونی گرفت سرتاسرِ قلبِ منو

تو یادِ من دادی فقط با عشق ادامه دادن و

جای تو اینجا تو دلم واسه همیشه محکمه

فکرِ جدا شدن اَزت بالاتر از ارادمه

عشقِ تو رو به دنیا نمی دم

به هر چی خواستم با تو رسیدم

هر اشتباهی با تو درسته

عشق من و تو هر دو درسته

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ؟
    دوست دارید کدام دسته از فیلم های زیر بیشتر درسایت قرار گیرد؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 922
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 482
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 341
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 949
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,859
  • بازدید ماه : 1,859
  • بازدید سال : 140,661
  • بازدید کلی : 2,271,220
  • کدهای اختصاصی